Omega-Legion
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Omega-Legion

Travian Server 1
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Takk for meg

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Takk for meg Empty
PosteTema: Takk for meg   Takk for meg Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 4:31 pm

Etter å ha brukt masse ressurser og tid på å bygge opp forsvar og booste andre. Får jeg beskjed om at det ikke er plass til meg videre, og at de ikke kan se at jeg har gjort noen ting.
Når det blir så useriøst gidder jeg ikke å bruke tid på å spille.
Så takker for meg, jeg trivdes veldig godt her og håper dere knuser alle denne runden.

signing out.............

Kasadu
Til Toppen Go down
popo
Medlem
Medlem




Takk for meg Empty
PosteTema: Re: Takk for meg   Takk for meg Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:29 am

Invitasjon er herved sendt deg, kasadu, for dette finner jeg meg ikke i!
Til Toppen Go down
Cabal Me
Gjest




Takk for meg Empty
PosteTema: Re: Takk for meg   Takk for meg Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 9:35 pm

Sitat :
Etter å ha brukt masse ressurser og tid på å bygge opp forsvar og booste andre. Får jeg beskjed om at det ikke er plass til meg videre, og at de ikke kan se at jeg har gjort noen ting
Etter at jeg har strevd med å få opp ambassaden helt siden starten sier de at jeg har får lite fremdrift, og som moteksemple tar de søten som har fått ambassaden fra nivå 1 til 14 på en dag. Da spør jeg; er det så rart, når han har ressursfelt i masse høyere nivå en det jeg hadde når jeg bygde den? Eller at jeg ikke har nok tropper og byggninger i høy nok level, når de sier at jeg skal fokusere på ambassaden og ikke bygge ut ressursfelt? Klart det går treigt da! Sad

Og dessuten hvordan kan dere vurdere at jeg har forliten fremdrift vis dere ikke gidder å kjekke engang!?



Cabal Metropoli - en som har mistet alt han spilte får...

gammelt mål: være med legion Crying or Very sad
nytt mål: ææææææææhhhhh....? Sad
Til Toppen Go down
søten
Medlem
Medlem




Takk for meg Empty
PosteTema: Re: Takk for meg   Takk for meg Icon_minitimeTir Sep 29, 2009 2:20 pm

Hei Popo, kasaduu skal ikke inviteres tilbake til Legion 2, her snakker vi om en allianse som ønsker å vinne serveren. Når man da i siden server start ikke har klart å ha en forventet fremgang så er de ikke gode nok for alliansen.

Kasaduu: Når du snakker om å ha hjulpet andre kan ikke jeg se at du har boostet andre ut ifra stack tråden og det er den jeg må forholde meg til, du er heller ikke den eneste som har blitt fjernet fra alliansen siden den startet opp. Dette har ikke noe med useriøsitet å gjøre heller det motsatte.

cabal metropoli:
Jeg viste også til coobra som ekspemel som har hatt ganske større fremgang enn hva du har hatt. Det er ikke slik at selv om man har ambasaden etter 3 mnd ikke har mer enn rundt 100 tropper og 250 i pop. Da er man etter min mening rett og slett ikke god nok.

Om dere ønsker å disktuere dette noe videre ta det opp med Coobra da han er diktatoren i alliansene.

Søten
Til Toppen Go down
popo
Medlem
Medlem




Takk for meg Empty
PosteTema: Re: Takk for meg   Takk for meg Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 11:01 am

Da jeg fant ut at jeg og "Cabal Metropoli" var de eneste i "Legion Deff", inviterte jeg bl.a. "kasadu" til "Legion Deff".

Nå i ettertid, har jeg fått innpass i "Legion 2", og "Legion Deff" har blitt til "U Søten" (se på profilen til denne alliansen...!)

"Kasadu" finnes ikke på spilleroversikten lengre, så da her dette løst (opp) av seg selv.

Cabal Metropoli virker en smule snurt (se dennes allianse-profil)...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Takk for meg Empty
PosteTema: Re: Takk for meg   Takk for meg Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Takk for meg
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Omega-Legion :: Gjestebok-
Gå Til: